37
|
Проблема рабства й ставлення до людей різних рас і національностей у творі
Г. Бічер-Стоу
|
|
38
|
Система образів роману Г. Бічер-Стоу, місце в ній образу дядька Тома
|
|
39
|
Ідеї доброти, поваги до людини, мужності, толерантності в романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома»
|
|
40
|
Художні особливості викриття жорстокості й расової неприязні в романі
Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Екранізації твору
|
|
41
|
Володимир Галактіонович Короленко (1853 — 1921). «Сліпий музикант». Пошук головним героєм (Петро Попельський) свого місця у світі.
УС. В. Г. Короленко і Україна. Музей В. Г. Короленка (Полтава) в Україні.
|
|
42
|
Тема мистецтва в повісті.
ЛК. Роль мистецтва; відповідальність за долю іншого і світу загалом.
|
|
43
|
Петро Попельський і Евеліна.
|
|
44
|
Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага і повага до інших.
|
|
45
|
Українська природа, народні образи й традиції в повісті.
|
|
46
|
Контрольний твір.Теми
· «Справжні цінності в житті людини» (за повістю В. Короленка «Сліпий музикант»)».
· «Сила справжнього кохання в повісті «Сліпий музикант» В. Короленка».
· «Виклик долі й шлях до щастя Петра Попельського».
· «Роль близьких людей у долі Петра Попельського».
|
|
47
|
Контрольна робота за розділом«Людські стосунки».
|
|
Поетичне бачення світу
|
|
|
48
|
Виразне читання напам’ять хайку Мацуо Басьо
|
|
49
|
Роберт Бернс (1759—1796). Любов до Батьківщини, до рідного краю у вірші Роберта Бернса "Моє серце в верховині"
|
|
50
|
Виразне читання вірша напам’ять
|
|
|
51
|
ПЧ 3. Роберт Бернс «Чесна бідність»
|
|
52
|
Виразне читання напам’ять уривку з «Пісні про Гайявату»
|
|
53
|
Джанні Родарі (1920—1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша
|
|
54
|
ПЧ 4. Уславлення людської гідності у вірші Ш.Петефі «Коли ти муж, будь мужнім». Кодекс честі справжнього чоловіка
|
|
55
|
КР56 5. Поетичне бачення світу (творчість Мацуо Басьо, Р.Бернса, Г.Лонгфелло, Дж.Родарі)
|
|
Образ майбутнього в літературі
|
|
|
56
|
Образ майбутнього в літературі. Рей Дуглас Бредбері (1920—2014). Знайомство з письменником. Коментоване читання новели «Усмішка»
|
|
57
|
Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка». Образ Тома, його динаміка.
|
|
58
|
РМ (у) Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
|
|
59
|
Роберт Шеклі (1928-2005). «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
|
|
60
|
Роздуми автора про майбутнє людини та люд тва.Гуманістичний зміст оповідання - віра в перемогу людського розуму
|
|
Сучасна література
|
|
|
61
|
Сучасна література. Астрід Анна Емілія Ліндґрен (1907-2002). «Брати Лев’яче серце»
|
|
62
|
Моральні цінності у творах А. Ліндгрен.
|
|
63
|
Образи головних героїв. Перемога добра над злом
|
|
64
|
КР 6. Образ майбутнього в літературі та сучасна література (творчістьБредбері, Р.Шеклі, А. Ліндґрен)
|
|
|
65
|
Виразне читання напам’ять уривку з «Пісні про Гайявату»
|
|
|
66
|
Джанні Родарі (1920—1980). «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша
|
|
|
67
|
ПЧ 4. Уславлення людської гідності у вірші Ш.Петефі «Коли ти муж, будь мужнім». Кодекс честі справжнього чоловіка
|
|
|
68
|
КР 5. Поетичне бачення світу (творчість Мацуо Басьо, Р.Бернса, Г.Лонгфелло, Дж.Родарі)
|
|
|
69
|
Узагальнення і систематизація вивченого.
|
|
|
70.
|
Ознайомлення зі списком літератури на 7 клас
|
|
|